מנורות עומדות מעוצבות

מנורות עמידה מעוצבות זמינות במגוון סגנונות ועיצובים. חשוב לבחור את הסגנון שמתאים לצרכים שלך.

מה הגובה של מנורה עומדת?

קניית מנורה מבלי למדוד את המרחב שאתה רוצה שהיא תהיה בו יכולה להיות טעות יקרה. הוספת החלקים הלא נכונים תזרוק את כל החדר. אתה יכול גם לקנות מנורה גבוהה מדי או נמוכה מדי. כדי להימנע מכך, עקבו אחר עקרונות העיצוב הכלליים הללו כדי להבטיח שאתם רוכשים את המנורה המתאימה למרחב שלכם.

הכלל הראשון הוא לבחור מנורה בגובה הנכון. החלק התחתון של הצל צריך להיות בגובה העיניים. גובה המנורה צריך להתאים לזה של מנורות הרצפה בחדר.

רוחב הגוון צריך גם להתאים לרוחב השולחן. אם אתה קונה מנורה לסלון, הגוון צריך להיות בערך 24 עד 34 סנטימטרים. זה צריך להיות בגובה העיניים, כך שאתה יכול לעבוד ולקרוא בנוחות.

הגובה המשולב של המנורה והשולחן צריך להיות כמטר וחצי. זה יבטיח שהמנורה לא גבוהה מדי, נמוכה מדי, או מחוץ לפרופורציה עם החדר. אם אתה משתמש במנורות אחרות בחדר, אז גם הגובה הזה חשוב.

כדאי שתשקול גם לקנות מנורת שולחן. מנורות אלה משמשות לעתים קרובות כאורות מבטא, אבל הן גם נהדרות להבאת אור סביבתי יותר.

סגנונות של מנורה עומדת

בין אם אתה נמצא בשוק עבור תיקון אור חדש עבור הסלון או חדר השינה שלך, יש מגוון של מנורות עמידה מעוצבות לבחירה. האביזרים הגבוהים האלה מגיעים בכל הצורות והגדלים, מהמסורתיים ועד העתידניים. הם גם דרך נהדרת להביא את האור לחדר שלך ללא צורך בתאורה מעל הראש.

מנורת הרצפה המודרנית היא דוגמה טובה לכך, עם סגנונה הפשוט אך האלגנטי. זה כולל גם 3 נורות LED צבעוניות, מה שיכול לחסוך לכם הרבה כסף על חשמל. בניגוד למנורות רצפה מסורתיות, נורות ה-LED מתוכננות להימשך כ-25,000 שעות.

לקבל את מנורת הרצפה הנכונה יכול לעשות הבדל גדול לאווירה הכללית של הבית שלך. מנורת רצפה גבוהה יכולה לתת לך כמות ניכרת של אור תוך ביטול הצורך בתאורה תקורה. המנורה הנכונה יכולה גם לשפר את הראייה שלך, במיוחד אם אתה מבצע משימות בביתך הדורשות ממך לעמוד.

דבר נוסף שצריך לחפש הוא מספר הנורות על מנורת הרצפה שלך. אתה יכול לבחור בין שניים, שלושה או ארבעה אורות. מנורת רצפה עם ארבע נורות יכולה לספק לך יותר ממספיק אור. אפשר גם לקנות מנורת רצפה עם מדף, שיכולה לשמש כמגש שירות או כרהיט בזכות עצמו. אפשר גם לקנות מנורת רצפה שמגיעה עם שלט רחוק.

עיצוב מנורות עומדות

מנורות עומדות מעוצבות מספקות אור ללא צורך בתאורה תקורה. הסגנון של אבזרים אלה יכול להשפיע על מצב הרוח של החדר. הם בדרך כלל אבזרים גבוהים עם בסיסים משוקללים. ניתן להשתמש בהם בסלון, במסדרונות ובחדרי שינה. הם יכולים לשמש גם כשידות לילה.

למנורות אלו יש בדרך כלל שקע משולש לשינוי רמת האור, וניתן להפעיל אותו באמצעות שרשרת משיכה או מתג דוושה. הם בדרך כלל יקרים יותר מסגנונות אחרים. עם זאת, הם מאוד עמידים וקל לנקות אותם.

למנורת הקומה הגבוהה של אדסו יש גוף מתכוונן ומגיע בסאטן לסיים פלדה או נחושת. זו מנורה נהדרת לבתים עירוניים. זה גם לא מתנדנד. היא בטוחה למבוגרים, לילדים ולחיות מחמד. הוא זמין גם בלבן וגם בשחור.

מנורת הקומה ספאר מאת ג 'יימי מקללן כוללת פרופיל חזיר נועז בהשראת סירות מפרש. הוא זמין בחוט שחור או אדום. יש לו שקע משולש עם מנורה מקסימלית של 150 ואט. הוא גם מיועד לתאורה באזור. קל להרכיב את המנורה. זו מנורה כיפית להסתכל עליה. המנורה עשויה מעץ אפר חלק. זה ייראה נהדר בפנים סקנדינבי או מינימליסטי.

מנורת קומה HB עושה מנורות רצפה כיף. המנורה בצורת עיפרון צהוב סטנדרטי. זה מגיע עם חבל גמיש שיכול לשמש לשרבוטים מהנים. הוא כולל גם מתג לחיצה על כפתור וקל מאוד לנקות אותו.