אביזרי אקססוריז ביתיים

בין אם אתה בונה בית חדש לגמרי, משפץ בית, או רק מנסה לתת לבית הקיים שלך מראה חדש וטרי, אביזרים ביתיים דקורטיביים הם דרך קלה לרענן את העיצוב שלך. כמעט כל פריט לא מתפקד לחלוטין הוא מועמד טוב לשותף.

כיצד לבחור אביזרים לעיצוב הבית?

בחירת אביזרים לעיצוב הבית היא חלק חשוב בעיצוב הפנים. אביזרים יוצרים מרקם ואופי לחדר. הם גם מוסיפים מגע אישי לחדר. הם יכולים להיות דרך מהירה וזולה להוסיף עניין חזותי לחדר. בנוסף, ניתן להחליף אותם בקלות או להחליף ביניהם כדי שיתאימו למצב רוח או לסגנון שונה.

לפני שאתה בוחר אביזרים לעיצוב הבית, אתה צריך לשקול את קנה המידה של החדר. פריטים גדולים או כבדים יכולים להכריע חדר קטן. אולי תרצה גם לבחור מגוון צבעים ומרקמים כדי להוסיף מגוון למרחב. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש בגוונים שונים של אותו צבע, או על ידי ערבוב מרקמים שונים. אתה יכול גם להוסיף קצת דרמה לחדר שלך על ידי זיווג שני אביזרים או יותר בשילוב יוצא דופן.

האביזרים הטובים ביותר לעיצוב הבית הם אלה שעושים הצהרה חזקה. הם ישלימו את הרהיטים הראשיים ויוסיפו דרמה לחדר. אתה יכול גם להוסיף עניין על ידי ערבוב בציר ואביזרים מודרניים.

בחדר גדול כדאי שתבחר אביזרים ניטרליים. זה יעזור לחדר להרגיש בנוח. זה גם רעיון טוב להשתמש באביזרים שיש להם אלמנטים אורגניים. אלה יכולים לכלול פרחים, קונכיות ונוף.

כמה פעמים מגמות הבית משתנות?

בין אם אתה בעל בית או מעצב פנים, ישנם משתנים רבים אשר נכנסים להחלטה האם מגמת עיצוב הבית תהיה בסביבה לטווח הארוך. זה כולל דברים כמו סגנון הרהיטים, משך הזמן שבו מגמה נמשכת והאם היא מתאימה לסגנון המיוחד שלך. כמה מגמות נשארות במשך שנים, בעוד אחרים דועכים במהירות.

כמה מגמות, כמו המגמה להשתמש בצבע מבטא של חיל הים, עשויות להישאר באופנה גם בשנים הבאות. שימוש בצבע נועז כמו שחור או צי על קיר מבטא הוא דרך בטוחה להוסיף דרמה לסלון שלך. לגישה עדינה יותר, בחר אחד הצבעים המגמה עבור הרהיטים או המבטא שלך.

החלק הכי טוב הוא שאתה לא צריך לשבור את הבנק כדי להשתמש במגמות האלה. אתה יכול למצוא סחורה בעבודת יד במחיר סביר בשוק הפשפשים המקומי שלך. למעשה, חיפושים אחר רהיטים בעבודת יד עלו ב ־ 2,000 אחוז בשלושת החודשים האחרונים.

מגמה נוספת של עיצוב הבית שצפויה להישאר בסביבה היא מינימליזם. האסתטיקה הזו נועדה להקל על הבית שלך לחיות בו. זה מפחית ערבוביה ויזואלית ועוזר לך להתמקד. זה עוזר במיוחד אם יש לך ילדים או חיות מחמד.

מגמות עיצוב הבית של 2022 כוללות שפע של חתימות אומן מודרניות ואופנתיות. הם כוללים פריטים כגון רהיטים מותאמים אישית, מטבחים מודרניים וחדרי אמבטיה, ואפילו ממצאים מיוחדים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.tango-design.co.il/c/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA