צמחים מלאכותיים ללובי

יש צמחים מלאכותיים בלובי שלך יכול לגרום למשרד שלך להרגיש יותר כמו מקום שבו אנשים באמת באים להירגע ולבלות זמן. אבל אתה מודאג שהם יראו מוזנחים?

האם צמחים מלאכותיים נראים מזוייפים?

בין אם יש לך אגודל ירוק ובין אם אין לך, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לך לקשט בצמחים מזויפים. הם לא רק דרך נהדרת להוסיף חיים לחדר, הם גם עוזרים לשמור על חדר שנראה טרי. הצמחים האלה גם דורשים מעט מאוד תחזוקה ויכולים לעזור לשמר את מראה החדר.

צמחים מזויפים יכולים לבוא במגוון צורות וגדלים, מה שמאפשר להוסיף צבע ומרקם לחדר. אפשר לקנות צמח מזויף גדול ולהסוות אותו בסיר גדול, בסל, או אפילו בעציץ קטן יותר.

כאשר בוחרים את הצמחים, חשוב למצוא מוצר איכותי. צמח מזויף זול לא יראה מציאותי ולעיתים קרובות ישבר עם הזמן.

הצמחים המזויפים הטובים ביותר עשויים מחומרים עמידים, כגון חומר עמיד בפני אולטרה-סגול, ומאפיינים פרטים מציאותיים. הם צריכים להיות ממוקמים בחדר עם מספיק אור ומרחב נשימה.

כאשר רוכשים צמחים מזויפים, חשוב לזכור שלצבע הצמח המזויף יכולה להיות השפעה גדולה על החפץ שלו. בחר צמחים בעלי צבעים עשירים. זה יעזור לגרום לצמח להתמזג עם העיצוב הקיים שלך.

חשוב גם לוודא שלצמח המזויף יש עלים מציאותיים. אם העלים עבים ומבריקים מדי, זה יכול לגרום לצמח להיראות מזויף.

איך גורמים לצמחים מזויפים להיראות מציאותיים?

הוספת מבטא ביתי דקורטיבי יכולה לגרום לצמחים מזויפים להיראות אמיתיים בדיוק כמו צמחים אמיתיים. אפשר גם לקנות ירקות מזויפים בחנויות לעיצוב הבית או בחנויות למלאכה.

כשאתה קונה צמחים מזויפים, אתה רוצה לוודא שהם נראים אותנטיים ככל האפשר. עליך לבחור מגוון בעל צורות ייחודיות, מרקמים וצבעים. כדאי גם לשקול שימוש בחומרים אורגניים אמיתיים כדי לגרום לצמח להיראות יותר מציאותי.

אתה צריך גם לשקול כמה גבוה אתה רוצה לתלות את הצמחים המזויפים שלך. אם יש לך מדף גבוה, הם ייראו יותר מציאותיים אם אתה תולה אותם גבוה. אתם יכולים גם לקבץ את הצמחים שלכם יחד ולמקם אותם בדוכן צמחים, זה גם יטשטש את הקווים בין הצמחים האמיתיים והמזויפים.

דרך נוספת לגרום לצמחים המזויפים שלך להיראות יותר מציאותיים היא למקם אותם בעציץ המיועד לצמחים אמיתיים. אם אתה בוחר לעשות את זה, לוודא שהצמח המזויף ממוקם במקום שמקבל שפע של אור שמש.

הצבע של הצמח המזויף צריך גם לחקות את הצבע של צמח אמיתי. אם הצמח אינו נראה אמיתי, שקול שימוש בבד מיקרו סיבים כדי

לנקות את העלים. זה יעזור למפעל להיראות חדש

האם צמחים מזויפים עדיין משמחים אותך?

הוספת קצת ירוק לסלון שלך או למשרד ביתי יכול לגרום למקום להרגיש יותר נוח ועליז. זה גם יכול להעלות את המורל שלך, לשפר את הריכוז שלך ולהגביר את הרווחה הכוללת שלך. בעוד שצמחים אמיתיים יכולים להיות מועילים, הם יכולים לצרוך זמן ולפעמים להביא מזיקים ואלרגיות. הבאת צמחים דקורטיביים מזויפים לביתך היא דרך מצוינת להשיג את אותה השפעה ללא הטרחה.

צמחים מזויפים קיבלו ראפ רע במהלך השנים, אבל הם סוף סוף עושים את דרכם לבתים ברחבי הארץ. הם גם יותר מציאותיים ממקביליהם החיים ונמשכים זמן רב יותר. זה דבר טוב, כמו שלרבים חסר הזמן או הנטייה לשמור על צמחים אמיתיים בחיים.

צמח אמיתי הוא הטוב ביותר, אבל אם אין לך את הזמן להקדיש לו, צמחים מזויפים עשויים להיות רק הכרטיס. אתה לא צריך לדאוג לגבי ניהול קרקע או עששת ויכול למקם את הצמחים המזויפים שלך בכל מקום פנוי. יתר על כן, צמחים מזויפים אינם רעילים, ולכן הם בטוחים לילדים לשחק איתם.

הטריק האמיתי הוא בחירת הצמח המתאים למרחב שלך. מגוון צמחים בגדלים ובסגנונות שונים יכול ליצור מראה מאוזן יותר ולהרגיש.