מהו ציוד גני הילדים הטוב ביותר? ‏

עיצוב טוב של גני ילדים אמור לכלול ארון נעילה וציוד ספורט לגן ילדים. ארון זה שומר על הילדים מפני פריטים מסוכנים ומגני על נכסי המורים. הוא מאפשר לחפצים להישמר מחוץ להישג ידם של ילדים, מה שעוזר להפחית את הסחות הדעת. ארון נעילה מועיל גם להורים משום שפחות סביר שייגנבו או ייפגעו. זה חוסך הורים מהלחץ של התמודדות w/ילד חסר.

חלוק יכול לשמור על בגדי ילדך נקיים בזמן שהם מעורבים בפעילויות מלוכלכות. סמנים שניתן לכבס הם גם שימושיים. כמה עפרונות הם גם רעיון טוב, כפי שמורים רבים ידרשו אותם. הם גם שימושיים לכתיבת קשתות בענן. זוג מספריים עם טיפים קהים הוא גם רעיון טוב. ניתן להשתמש ברוב המספריים ביד ימין. אתה צריך לקנות זוג שמאלי אם הילד שלך הוא שמאלי.

בלוק עץ הוא ציוד מצוין לגני ילדים המלמד מתמטיקה, פיזיקה וכישורים תפיסתיים חזותיים. ילדים בונים את הטירות והמגדלים שלהם על ידי מדידת הבלוקים, ספירת הקירות ודמיין את התוצאה הסופית. זה עוזר להם לרכוש את הכישורים הבסיסיים הדרושים כדי להיות אדריכל או מהנדס. ילדים לומדים איך להרים ולנוע בלוקים, מה שמכין אותם לכתב יד ולכפתורי עבודה. אלה הם רק חלק מהסוגים הרבים זמינים בגני הילדים המקומי שלך.

תיקיות פלסטיק חיוניות לציוד הגן ילדים. הם יכולים לשמש לאחסון יצירות המופת האקדמיות הראשונות. תיקיות כבדות צריך חיזקו קצוות לעמוד בדרישות של שנת לימודים מלאה. הם צריכים להיות מסוגלים להחזיק עד 135 גיליונות. אריזת 100 הגיליונות כוללת 100 גיליונות. כדי לעזור לילדים להשתמש במספריים כראוי, הם צריכים להיות קהים.

בלוק עץ הוא עוד פיסת ציוד חשוב בגני הילדים. בלוקים אלה הם גדולים מסיבות רבות. בלוקים אלה, בניגוד לסוגים אחרים של ציוד מגרש משחקים עוזרים לילדים לפתח כישורי מתמטיקה ופיזיקה. יצירת טירות ובניית עיר עם בלוקים היא דרך מצוינת ללמד את הילד שלך כישורי הנדסה בסיסיים. ילדים יכולים גם לתרגל את כתב ידם על ־ ידי מעבר והרמת הבלוקים. אם הם בונים מגדל יחד עם בית, הם ילמדו איך להשתמש בסוג אחר של אבן בניין.

איך תדעו איזה ציוד לגן ילדים מתאים לכם?

יחידת בלוק מעץ היא ציוד נפלא למגרש משחקים. בלוקים אלה לא רק מחזיקים ילדים פעילים, אלא גם מלמדים אותם מתמטיקה ופיזיקה. בלוקים אלה עוזרים לילדים ללמוד כיצד למדוד את הבלוק הבא בבניין שלהם ולספור קירות. זה עוזר להם להבין את יסודות ההנדסה והבנייה, שיהיו שימושיים ככל שיהיו בוגרים. הם גם יכולים לעזור לפתח כישורי כתב יד שיהיו שימושיים בטווח הארוך.

בלוק מעץ הוא ציוד מצוין לגני. בלוקים אלה הם גדולים ללימוד מתמטיקה וכישורים תפיסתיים חזותיים. הם גם מסייעים להתפתחות חברתית, פיזית ורגשית. בלוק עץ יעזור לילדים שלך לפתח את הכישורים הבסיסיים הדרושים כדי להיות מהנדס או אדריכל. חלוק ישמור על הבגדים של הילד שלך נקיים בזמן שהוא משתמש בלוקים. ניתן להשתמש בדבק נוזלי בכיתה. עם זאת, זה לא מותר בביתך.

חתיכה מצוינת לציוד גני הוא בלוקים יחידת עץ. הם דרך נהדרת ללמד כישורי מתמטיקה ותפיסה חזותית. ילדך ילמד כיצד לספור, למדוד ולדמיין מוצרים מוגמרים בעזרת בלוקים אלה. כשהם לומדים לבנות עם בלוקים, הם גם יפתחו את הכישורים והזיכרון המרחביים שלהם. זה יעזור להם להפוך למהנדסים ואדריכלים. כלים אלה גם יעזרו לשפר את עוצמתם וכוחם.

בלוקים מעץ הם חתיכה גדולה של ציוד גני ילדים. זה עוזר לילדים לפתח אצבעות וידיים, כמו גם מתמטיקה, פיזיקה וכישורים תפיסתיים חזותיים. כשהם בונים מבנים עם בלוקים, הם סופרים את הקירות, מודדים כל בלוק, ומדמיינים את המוצר המוגמר. כישורים בסיסיים אלה חיוניים לקריירה העתידית שלהם כמהנדסים ואדריכלים. הילדים ילמדו גם לנוע ולהרים את הבלוקים ולהשתמש בהם כדי לכתוב ולתפעל כפתורים.