למה אתה צריך סולם במבוק גדול

סולם במבוק יכול לשמש למטרות רבות ושונות. גרם מדרגות חסון זה הוא דרך נהדרת לטפס על קיר או להגיע למקום גבוה. סולמות במבוק יכולים לשמש גם כחתיכות דקורטיביות. אפשר לעטוף את זה עם זריקה או מגבות בבית או בשירותים. סולם במבוק מקושט הוא דרך מצוינת להוסיף נגיעות טבעיות לביתך. אפשר להכין אחד על ידי שימוש בבמבוק דק יותר ולחתוך אותו לשלושה שלבים.

ראשית, חתוך את סולם הבמבוק לאורך ולצורה הרצויים. אם ברצונך שיהיו לך צדדים מכווצים, עליך לוודא שאורכי המקלות זהים. לאחר מכן, הכנס את סולם הבמבוק לתוך החורים. אם יש פערים, למלא אותם עם מילוי עץ. שים דבק על כל אחד ולמקם אותו. לאחר שהעמידו אותם במקומם, ערמו אותם מקצרים לגבוהים ביותר ומלמעלה למטה. ברגע שאתה הדבקת אותם יחד, אתה יכול לתלות מה שאתה רוצה.

סולם במבוק יכול להתבצע בשתי דרכים. אתם יכולים לארוג את הקטבים אחד סביב השני. זה עושה את זה מאוד חזק וקל לטיפול. ברגע שיש לך את המוטות במקום, אתה יכול להתחיל לארוג את הקצוות. ברגע שיש לך מספיק מוטות, אתה יכול לארוג את הקצוות יחד. שיטה זו יכולה לגרום לסולם להיראות יותר דקורטיבי וייחודי. אתה יכול גם לקנות סולם שנעשה מראש מאותו חומר אם אתה קצר בזמן.

סיבי במבוק הם אנטי-אולטרה-סגולים טבעיים ויש להם תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-אולטרה-סגולות טבעיות. בגלל קצב הצמיחה המהיר שלהם, במבוק מייצר יותר חמצן מעצים אחרים. במבוק עשיר גם בנוגדי חמצון טבעיים שאינם מושפעים מהסביבה. זה מתבגר בשלוש עד ארבע שנים. שלא כמו עץ מסורתי, במבוק אינו דורש הרבה טיפול כדי להפוך אותו לשותף בית יפה.

לעוד סולמות במבוק, לחצו כאן:

https://joieshop.co.il/product/%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%A7-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-150-%D7%A1%D7%9E/