מהם מעקות בטיחות? ‏

מעקות בטיחות נועדו למנוע מפציעות ליפול. מעקות אלה חייבים להיות בנויים מפלדה, פלסטיק וגומי ועליהם לעמוד עד 200 ק"ג של כוח האמצע של המעקה חייב להיות לפחות סנטימטר אחד גבוה יותר משטח ההליכה העובד. המעקות חייבות להיות חלקות וחופשיות משבבים בולטים. כאשר משתמשים בסוג בנייה חלופי, הוא חייב לעמוד בסטנדרטים שונים.

פתרון מהיר וקל לבעיות בטיחות במקום העבודה, מעקות בטיחות מספקים מחסום בין עובדים וחפצים נופלים. הם גם יכולים לעזור לך לעמוד בתקנות הבטיחות. בלי קשר לסוג העסקים שאתה מנהל, מערכות מעקה נשלפות הן חובה. מעקות אלה מונעות מעובדים ליפול מגבהים ולשמור מפני חורי רצפה. מעקות אלה הן אידיאליות לעסקים, לבתי ־ ספר ולמתקנים אחרים הדורשים תנועת עובדים תכופה. ברגע שמותקנים, ניתן להסיר אותם בקלות בעת הצורך.

נפילה מגבהים היא גורם מוביל לפציעות במקום העבודה. תאונות אלה לא רק גורמות כאב לעובדים, אלא גם מטילות נטל כלכלי כבד על המעסיקים. נפילה מגובה של 1.80 מטר או יותר משאירה עובדים חסרי הגנה. מעקה בטיחות הוא מחסום אנכי המתריע מפני סכנות פוטנציאליות ומונע גישה בלתי מורשית לאזורים מוגבלים. בנוסף להגנה על עובדים, מעקות הבטיחות האלה מונעות פציעות שנגרמו על ידי חפצים נופלים.

חלק ממעקות הבטיחות מכילות מעקות ואילו אחרות משתמשות במעקה בטיחות סטנדרטי. מעקות אלה משמשות לעתים קרובות גם על נוף משקיף ושבילי הליכה. תלוי היכן הם מותקנים, מעקות הגנה ושמירת בטיחות עשויים להיות מקומות מרובים, כולל מרפסות, רצפות דק, ומרפסות. מעקות בטיחות מגורים בנויים בדרך כלל מעץ . הם נועדו להחזיק מעמד שנים. מעקה בטיחות במגורים הוא הנפוץ ביותר כמעקה עץ סביב מרפסת או רצפת דק.

בנוסף לכוח מעקה הבטיחות, על מעקות בטיחות יש לעמוד בלחץ של עד 200 ק"ג. מכיוון שההגדרות התעשייתיות ידועות בחומרים שלהם, עוצמת מעקות הבטיחות חשובה במיוחד. בנוסף לכוחם, הם חייבים להחזיק מעמד מספיק זמן כדי למנוע מנפילות להתרחש. יתר על כן.

אלומיניום הוא גם חומר פופולרי נוסף למעקות בטיחות. זה יכול לנוע מזול ושברירי להיי-טק. משקלו הקל ותכונותיו העמידות לקורוזיה הופכים את האלומיניום לבחירה אידיאלית עבור יישומים חיצוניים. עם זאת, חשוב לבחור במעקה האלומיניום האיכותי ביותר האפשרי. אם אתה יכול להרשות לעצמך לקנות מעקה אלומיניום, יש לוודא לבחור מעקה מהונדס היטב , יש צורך לפני טיפול כדי למנוע חלודה.

בענף הבנייה, מעקות בטיחות הם בחירה מצוינת עבור מתקנים תעשייתיים. למפעלים תעשייתיים, למשל, יש מגוון יישומים למעקות אלה. מעקות בטיחות מפלדה יכולות להתפרק ולהתכופף בתאונה, הדורשת תיקון או החלפה. בניגוד לכך, מעקה הבטיחות בפיזור הפגיעה מתכופף וחוזר לצורתו המקורית ולא משאיר נזק לרכב הפוגע. לכן זוהי בחירה מצוינת לאזורי תנועה גבוהה.

מעקות הם הבחירה הנפוצה ביותר למדרגות עם יותר משלושה מדרגים. המאפיין החשוב ביותר של מעקות הוא שהם חייבים להיות חזקים מספיק כדי שאנשים יוכלו לאחוז בהם היטב. צריכה להיות מידה קבועה ומסודרת בין המעקות של המדרגות לבין המעקה העליון כדי למנוע תאונות. מעקה באיכות גבוהה ישמור על העובדים בטוחים ויבטיח שהם לא יפלו.

מעקות בטיחות לרוב במקומות שיהיו מסוכנים אם רכב יפגע בהם. מעקה הבטיחות נועד להסיט, אך היקף ההטיה תלוי במגוון גורמים, כולל גובה מעקה הבטיחות, סוג האדמה ומיקום נקודת הציר. עם זאת, במקרים מסוימים, מעקה הבטיחות מסיט באופן משמעותי, מה שיוצר מעין סוג של "כיס" – מפרץ, שיכול לגרום לרכב להתהפך ולחדור למעקה הבטיחות.

פרטים נוספים: מעקות בטיחות – maromdesign