כיצד לבנות פרגולות מעץ

פרגולה מעץ היא אפשרות מצוינת לגינה בחצר האחורית. זה יכול להיות עשוי מעץ טיק מוצק או ארז. עץ הארז האדום המערבי הוא היקר ביותר, אבל הוא עמיד וארוך טווח. הוא גם קל לשימוש וזמין באזור. העמדה צריכה להיות קבורה לעומק של 18 אינץ 'או יותר מתחת לקו הכפור. לאחר קבורת העמדות, אתה יכול לצרף את העמודות לעמדות בהתאם להוראות היצרן.

כדי לבנות פרגולות עץ, אתה צריך להתחיל עם בסיס בטון ומיקום פוסט. אם אתם מתכננים ליצור שטח חיצוני קבוע, יוצקים בטון. לאחר הבטון נרפא, להציב 4×4 עמדות באופן שווה סביב ההיקף של הבסיס. בשלב הבא, אתה צריך לאבטח את העמדות לבטון באמצעות עוגני פלדה לאחר בסיס. אתה יכול גם לרכוש ערכת פרגולה. אתה יכול גם לרכוש עמודות מראש ופוסטים כדי להקל על התקנה.

ברגע שאתה מדדת את החצר שלך והחלטת לבנות פרגולה מעץ אתה יכול להתחיל להתקין עמדות ובסיס. אתה תצטרך לשפוך בטון כדי ליצור חלל חיצוני קבוע. לאחר שהבטון יתמקם, התקן ארבע עשרה עמדות באופן שווה לאורך ההיקף של הבסיס. לחבר כל אחד מהעמדות האלה לבטון באמצעות עוגני פלדה לאחר בסיס. ערכת פרגולה מגיעה עם עמודים ופוסטים.

לאחר שתבחר את הבסיס ואת העמדות, תוכל להתחיל בהתקנת העמדות. אם האזור הוא קבוע, לשפוך בסיס בטון ראשון. לאחר מכן, להציב ארבע עמדות 4×4 באופן שווה לאורך ההיקף. ברגע שהבטון נקבע כראוי, לחבר כל מוצב לבטון באמצעות ברגים לאחר בסיס פלדה. אם תרכוש ערכת פרגולה, תקבל את העמודות וההודעות שכבר נחתכו. לאחר שהתקנת את העמודות והפוסטים, תוכל לעבור להתקין אותם.

אתה יכול לקנות עמדות טרום עמודים במרכז אספקת הבניין המקומי שלך. ברגע שהעמדות במקום, אתה יכול לכסות את פרגולה עץ עם חומר ברור כדי להגן עליו מפני איתני הטבע. ודא כי העמדות קבורים כראוי. ניתן להגיע לחברת יוטה פרגולה לכל שאלה. החברה מציעה את כל סוגי הפרגולות החל מפרגולות עץ קדומות ועד פרגולות אלומיניום ומבני בטון.

עץ פרגולה יכול להוסיף יופי לגינה או למרפסת שלך ולספק פונקציונליות. אתה יכול למצוא ארז או עץ מטופל בחנות השיפור המקומית שלך. עמודים ועמודות כלולים בערכות פרגולה. בנוסף להודעות ולעמודות, אתה יכול לבחור קצה דקורטיבי לפרגולה. פרגולה מצופה עצים יכולה להיות מעוטרת באורות ועיטורים אחרים כדי להתאים את סגנון ביתך והעדפותיך. ביתן עץ יכול להיות תוספת אטרקטיבית לכל חצר אחורית.

מבנה חיצוני קבוע הוא הבסיס לפרגולה מעץ. כדי להפוך את פרגולה מעץ יציב, אתה צריך לשפוך בסיס בטון. אם אתה בונה מבנה קבוע, לשפוך בסיס בטון לפרגולה שלך. לאחר הבטון נקבע, אתה יכול להתקין את העמדות 4×4. העמודות והפוסטים צריכים להיות מותקנים. אתה יכול לרכוש עמודות מראש ופוסטים בהתאם לחומר בחנות החומרה המקומית שלך.

הבסיס והעמדות הם השלבים הראשונים בבניית פרגולה מעץ. יציקת בסיס בטון תתן לך מרחב חיצוני קבוע, ואז תוכל להתקין את העמדות 4×4 באדמה. למבנה זמני, עליך לבחור ערכה זולה ולהשתמש בה כתבנית. ברגע שהבסיס הושלם, אתה יכול לחבר את העמודים והעמדות עם עוגני פלדה לאחר בסיס. תצטרך להוסיף כשרון דקורטיבי לעץ שלך פרגולה כדי להשלים את המבנה.

כאשר בונים פרגולה מעץ, עליך לוודא שהעמדות קבורות באדמה. בנוסף להבטחת הבטיחות של פרגולה שלך, אתה חייב גם להבטיח כי העמדות מיושרות כראוי. בלי קשר לחומר, בסיס חזק יאפשר למבנה להחזיק את משקלו. זהו צעד חשוב בבניית פרגולה מעץ. בסיס מוצק יעשה את המבנה מסוגל לעמוד בעומסים כבדים.