כיצד לבחור חברת ניקיון

חשוב לציית לדרישות משפטיות מסוימות לפני שאתה פותח עסק ניקיון. על כל העסקים להירשם, לקבל רישיון עסק ולהשיג מספר זהות של מעסיקים. מדינות וערים מסוימות דורשות דרישות חוקיות נוספות. לבעלי עסקים מנקים צריך להיות ביטוח כדי להגן עליהם מפני הפסדים בלתי צפויים. ביטוח אחריות כללית מכסה כל נזק מקרי לרכוש לקוחות בזמן מתן שירותי ניקיון. המדיניות צריכה גם להגן על עובדים מפציעות הקשורות לעבודה.

חברות ניקיון יכולות להציב יעדים ארוכי טווח להגדלת הרווחים ולתחזק לקוחות קיימים. עדיף להתרכז בבניית בסיס לקוחות לפני שאתה מתמקד במטרות רווח. אבל חשוב שתשקול את הצרכים לטווח הקצר ואת הרצונות של הלקוחות שלך. אם יש לך יותר ממיקום אחד, אתה יכול להציע הנחות עבור שירות חודשי חוזר. זה יגדיל גם את בסיס הלקוחות שלך וגם את שולי הרווח שלך. בנוסף, זה רעיון טוב לקבוע רמות שירות חודשיות ולוודא לוח הזמנים הניקיון נוח ללקוחות שלך.

היתרונות של חברות ניקיון:

חברת ניקיון איכותית תוכל לספק המלצות מלקוחות מאושרים. יצירת קשר עם ההמלצות תעניק לך תובנה לגבי איכות השירות שמספקת החברה. שאל אותם על השיטות הסביבתיות של החברה. אם יש לכם ספקות לגבי האמינות של שירות ניקיון, זה רעיון טוב לשאול על השיטות הסביבתיות שלהם. אם אין לך התייחסות, אתה יכול לבדוק את הביקורות על iStock להערות שליליות.

זו החלטה נבונה לבחור ישות משפטית אם אתה מתכנן להקים עסק ניקיון. בעוד תאגיד אחריות מוגבלת יפחית האחריות האישית שלך, בעלות בלעדית יכולה לחשוף הנכסים שלך. בנוסף להגבלת האחריות שלך, יהיה לך יותר גמישות בעת הקמת חברת הניקיון שלך. אתה יכול להגדיר מטרות לטווח קצר לבנות בסיס לקוחות לפני שאתה מתמקד ברווח.

הגדרת מטרות לטווח ארוך וקצר היא המפתח להקמת חברת ניקיון. בעוד שהמטרה צריכה להיות לבנות רשימת לקוחות, עשיית רווח היא גם חשובה. אם החברה שלך לא רווחית, אתה עלול לאבד את הלקוחות שלך ולהרוס את הכספים שלך. העתיד שלך תלוי ביכולת שלך לנהל עסק רווחי לניקיון. הפניית לקוחות לחברה שלך תהיה מקור הכנסה ענק. לחברת ניקיון צריך להיות מוניטין טוב בקהילה המקומית.

ברגע שתקים בסיס לקוחות ותקבע תקציב לעסק שלך, תוכל לרשום את החברה שלך במדינה בה אתה גר. תוכל להשתמש בשם מסחרי אמיתי או בתעודת ”עושה חברה” כדי לפתוח את עסקי הניקיון שלך. שם חוקי יאפשר לך להיות גמיש יותר ולהגן על הנכסים האישיים שלך. רישיון למעסיקים נדרש כדי לקבל רישיון לעסק. כדי להשיג רישיון, יש להירשם בשלטון המקומי ובמדינה.

לפני שתוכל לפתוח עסק ניקיון, חשוב להחליט איזה סוג אתה רוצה. אתה יכול לעשות מחקר על התעשייה לבחור את הנישה שלך. אתה אפילו יכול לכתוב תוכנית עסקית אם אתה רוצה. תוכנית כתובה, אם כי אינה הכרחית, יכולה לעזור לך לארגן את מחשבותיך ולהימנע מטעויות נפוצות. אתה יכול גם להגן על הנכסים האישיים שלך על ידי בעל שם חוקי. יהיה הרבה יותר קל למתחרה לא לגנוב את הלקוח שלך. שם של חברה הוא חשוב.

ברגע שהחלטת על שם לעסקי הניקיון שלך אתה צריך לרשום אותו עם המדינה שלך. זה חשוב מסיבות רבות. תצטרך לרשום את העסק עם המדינה, השלטון המקומי, להגיש בקשה ולקבל הלוואה, כמו גם לשכור צוות. אתה חייב גם לרשום את שירותי הניקיון שלך בעיר או במדינה שלך. כמו כן, אתה צריך להגדיר תכנית חשבונאית לעסק שלך. ברגע שתעשה את זה, תהיה לך דרך מאורגנת יותר לנהל את העסק שלך.

עורך דין יכול להיות נכס בעל ערך לחברת ניקיון. זה יכול לעזור לך עם הגשת מיסים כמו גם פתיחת חשבונות בנק. צוות משפטי זמין גם כדי לעזור לך לקבוע את סוג הביטוח שאתה צריך. לבסוף, להבטיח שאתה רשום עם הממשלה הנכונה. רישום יאפשר לך לקבל הלוואות, לשכור עובדים ולנהל את העסק שלך באופן חוקי. החוק מחייב אותך לציית לחוקי המדינה.

לחצו כאן למציאת חברת ניקיון בראשון לציון