טיפים לרכישת מגבות יוקרה

מגבת היא פיסת נייר קטנה וסופגת שאתה משתמש בה כדי לייבש את העור שלך ולנגב כל עקבות של לחות. מגבת עם רקמה עשויה מחומר השואבת לחות מהעור וממשטחים אחרים. מגבות אלה יכולות לשמש לייבוש בגדים, לנגב משטחים ולנקות את עצמך. בעוד שרוב האנשים משתמשים במטלית לייבוש גופם, הם יכולים להשתמש במגבת לשימושים אחרים. הנה כמה טיפים כדי לוודא המגבות שלך להישאר במצב עליון.

קנו מגבות רק ממותגים מכובדים שמציעים מדיניות החזר אם המוצר לא עומד בציפיות שלכם. אל תשלם יותר ממה שאתה צריך. זה יהיה שווה את הכסף. מגבות צריכות להיות במחיר סביר. הם לא צריכים לעלות יותר מדי או לגרום נזק על ידי להיות שטוף יתר על המידה. האיכות והמחיר של המוצר חשובים. אם תמצא מוכר טוב, תוכל להיות סמוך ובטוח שתקבל את התכונה הטובה ביותר.

החומר הנכון הוא חיוני בעת רכישת מגבות. אתה צריך לחפש חומרים באיכות גבוהה. כותנה היא החומר הנפוץ ביותר, אבל יש אפשרויות אחרות, כמו כותנה ופוליאסטר. לשני החומרים יתרונות שונים, לכן בחר את האחד המתאים ביותר לצרכיך. מגבת באיכות גבוהה תהיה עמידה, רכה ותשמור אותך נקי. יש הרבה בדים חזקים יותר מכותנה. מגבות הן חלק חיוני בחדר האמבטיה שלך והן צריכות להרגיש רכות ונוחות על העור שלך.

בעת קניית מגבת, עליך לבדוק את ה ־ GSM (גרם למטר מרובע) של האריג. חשוב לזכור שמגבות באיכות ירודה יהיו בעלות GSM נמוך יותר בעוד מגבות באיכות גבוהה יותר יהיו בעלות GSM מוגבר. בדרך כלל, מגבת באיכות נמוכה תהיה כבדה יותר ממגבת באיכות ממוצעת. מגבות יכולות להיות השקעה טובה למשק בית עסוק. אולי לא נוח לך עם המגבת שיש לך, אז תשקיע במגבת איכותית.

אתה צריך לבדוק את המרקם של מגבות, כמו גם את הכותנה. כותנה טורקית וכותנה פימה הם סוגי הבדים העמידים ביותר. אם אתם מחפשים דרך להימנע מצביעה כימית, מיקרו-סיבים הם בחירה מצוינת. שניהם עשויים פוליאסטר ולכן הם סופגים מאוד. מגבת באיכות גבוהה היא עמידה ורכה. אתה צריך גם לבדוק את החומר של המגבת. אף שבדים רבים הם עמידים, חשוב לשקול את הבד לפני שאתה קונה.

אתה צריך לאמת את GSM אם אתה מתכנן להשתמש במגבת פשתן. מגבות בדרך כלל סופגות יותר ממגבות רגילות. מגבת פשתן תהיה עמידה יותר ממגבת כותנה. אם אתם מחפשים מגבת דקה במיוחד, אתם צריכים לבחור מגבת עשויה כותנה. מגבת העשויה מבד באיכות גבוהה חזקה יותר מזו העשויה מאיכות נמוכה. הסיבים בבד הם גם באיכות גבוהה יותר.

איך למצוא מגבות יוקרתיות:

אם אתה מחפש מגבת יוקרתית, חפש אחת עם מטלית. מגבת יוקרה סופגת יותר ממגבות כותנה. זה גם יקר יותר. מגבות במשקל כבד עשויות בדרך כלל מכותנה. הם עשויים מפוליאסטר והם סופגים יותר מגבות דקות. משי הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתה רוצה מגבת קלה. שתיהן אפשרויות מצוינות.

חשוב שתבדוק את דירוג המגבות לפני שתקנה אותן. אתה רוצה למצוא מגבת עם GSM גבוה, מה שאומר שזה רך. מגבת כבדה יותר תהיה סופגת יותר. אבל למגבת באיכות נמוכה יהיה ג 'י-אס-אם נמוך יותר. אז, עדיף לרכוש מגבת קלה. אם אתה קונה מגבת יוקרה, אתה צריך לשקול GSM.

מגבת במשקל כבד היא הבחירה הטובה ביותר עבור מגבות יוקרה. זה יגרום למגבת שלך להרגיש מפוארת ויימשך זמן רב. אפשר גם להשתמש במגבת מיקרו-סיבים. עדיף גם לבחור את האחד עם איכות גבוהה יותר. זה יקר יותר ממגבת פשוטה. אתה יכול גם לקבל אחד במשקל כבד. מגבת כבדה יותר היא עמידה יותר. הגודל של חלוק רחצה מסורתי יקבע את משקלו.

המגבות הטובות ביותר עשויות מכותנה והן ספוגיות. מגבת באיכות גבוהה עשויה מכותנה היא בחירה טובה. אם זה לא מתאים לצרכים שלך, לך על מטלית. אתה תקבל תוצאות טובות יותר. כאשר אתה בוחר מחצלת אמבטיה, לחפש אחד שיש לו חומר באיכות גבוהה. מגבת עם משטח עמיד באיכות גבוהה עדיפה על שטיח אמבטיה זול.