החלפת גגות אסבסט

בין אם אתה צריך להחליף גג אסבסט מתדרדר או שאתה רק מחפש לשדרג את הגג הנוכחי שלך, ייתכן שאתה תוהה מהי הדרך הטובה ביותר להחליף את החומר. יש כמה דברים לדעת לפני שאתה מתחיל.

כיצד מחליפים רעפים של אזבסט?

אם אתה צריך החלפת גגות אסבסט על גג או צריך לתקן אותם, אתה צריך לדאוג לעשות את זה בבטחה. אם יש לך שאלות, התייעץ עם קבלן גגות מקצועי. אם אתה מחליט לעשות את העבודה בעצמך, לוודא שיש לך את כל ציוד הבטיחות שאתה צריך.

סביר להניח שרעפי אזבסט יימצאו בגגות של בתים ישנים יותר. הם היו פופולריים בתחילת המאה ה-20, כשהם היו קלים ועמידים יותר מחומרי גג אחרים. אבל חששות בריאותיים לגבי אזבסט הפכו נפוצים יותר בשנות ה-70. אז המשרד לאיכות הסביבה אסר על שימוש חדש באזבסט.

הבעיה עם אזבסט היא שהוא מסרטן. אם אתה נושם בסיבים, זה יכול לגרום למזותליומה בריאות שלך. ניתן למצוא אזבסט גם בצינורות, רצפה ואריחי תקרה ובתחבושות HVAC. אם אתה מודאג מנוכחות אסבסט של בניין מסוים, אתה צריך להיבדק.

אם יש לך רעפי בטון אזבסט על הגג שלך, תצטרך לקחת אותם חתיכה אחר חתיכה. אתה יכול לרכוש כלי למטרה זו. אתה יכול למצוא אותו בחנות לחומרי בניין המקומית שלך.

אם אתה לא רוצה להשתמש בכלי, אתה יכול להשתמש בפטיש ומסמר. אתה יכול גם לרכוש בורג פלדת אל חלד קידוח עצמי כדי להסיר את הרעפים.

כמה זמן מחזיק מעמד גג אזבסט?

במקור, אזבסט שימש לעמידות האש שלה, אבל היום הוא מהווה סכנה בריאותית. אסבסט נאסרה בשנות ה-80, אבל מאות אלפי בניינים עדיין מכילים אותה.

כאשר אריחי גג עשויים מאזבסט, הם פריכים ונוטים להישבר. הן יכולות להיות יקרות להחלפה ועלולות לדרוש תחזוקה מקצועית. הם גם יקרים מאוד להסרה.

הדרך הטובה ביותר לשמור על גג אזבסט במצב טוב היא לוודא שהוא אטום היטב. זה ימנע מהסיבים להשתחרר לאוויר.

לחלופין, אתה יכול לאטום את הגג עם קצף פוליאוריתן מרוסס. זה גם יעזור להאריך את חייו.

עם זאת, חשוב לציין שקצף פוליאוריתן מרוסס מתאים רק לסוגים מסוימים של גגות. אם אתה לא יודע איזה גג יש לבית שלך, מומלץ להתייעץ עם מקצוען.

המחיר של הסרת גג אסבסט תלוי בגודל ובסוג הגג. אם אתה מחליט להחליף אותו, אתה צריך לבדוק עם חברת הביטוח שלך. כמה פוליסות ביטוח מכסות את העלות של גג אסבסט חדש, אבל אחרים יציעו רק ערך מזומן בפועל. אתה צריך גם לנהל משא ומתן על הסכם טיפול בתביעות.

סכום הכסף שאתה צריך לשלם עבור גג אסבסט יכול להשתנות, אבל זה יכול להיות שווה את ההשקעה אם זה הופך את הנכס שלך ליותר משווק.

כיצד לתקן גג אזבסט?

יש גג אסבסט בבית שלך יכול לעלות הרבה כסף להיפטר והוא גם סיכון בריאותי גדול. אזבסט הוא חומר רעיל שמשחרר סיבים כאשר מופרעים. זה יכול להיות באוויר ולגרום למחלות קשות.

הדרך הטובה ביותר לתקן גג אזבסט היא לאטום את הסדקים והחורים עם איטום עמיד. חשוב לבחור חומר איטום עמיד בפני אולטרה סגול וארוך טווח.

אם אין לך את הזמן או המשאבים לעשות את זה בעצמך, אתה יכול לשכור קבלן. הם יכולים לעזור לך לתקן את גג האזבסט שלך בפחות ממה שהיה עולה להסיר אותו.

אפשרות נוספת היא פשוט לצבוע מחדש את שטח הפנים של גג האסבסט שלך. עם זאת, זה לא יכול להיות רעיון טוב אם אתה מנסה לתקן את הגג.

אחת הדרכים הזולות והיעילות ביותר לתקן גג אסבסט היא באמצעות ערכת תיקון קראק. ערכות אלה כוללות כל מה שאתה צריך כדי לתקן סדק בגג שלך. ערכות אלה הן דרך נהדרת לאטום סדק ולהפוך אותו אטום למים.

יש גג אזבסט הוא דרך נהדרת להגדיל את ערך הבית שלך, אבל זה לא תמיד הבחירה הטובה ביותר. אם אתה מודאג מהסיכון הבריאותי, לשכור איש מקצוע שיעשה את העבודה זו חלופה טובה יותר.