האם עליכם להתנגד לצוואה?

אם יש לך ספק לגבי תוקפו של צוואה, אתה יכול להתנגד לה בבית המשפט. לפעולה זו יש השפעה רבה, ובית המשפט יכול להכריז על בטלה. אבל זה יכול להיות מסובך ויקר. המשך לקרוא כדי ללמוד על מה שאתה צריך לצפות וכיצד להתנגד כראוי. כמו כן, גלה מדוע עליך לפנות לייעוץ של עורך דין להתנגד לצוואה. לאחר קריאת זה, אתה אמור להיות מסוגל לקבל החלטה נבונה אם אתה צריך להתנגד צוואה.

כיצד לערער על צוואה?

הדרך הטובה ביותר לאתגר את היכולת הנפשית של מישהו בצוואה היא על ידי הסתכלות על רשומות רפואיות. לאדם הסובל מדמנציה יש סיכוי גבוה יותר להתמודד עם רצונו, מכיוון שמחלה זו הורסת את התפקוד הקוגניטיבי. אם אתה חושד שאהובך סובל מאלצהיימר או מהפרעת דמנציה אחרת, עדיף לקבל רשימה של התרופות והמצבים הרפואיים שלהם. אתה יכול גם לנסות לברר אם היה הונאה או זיוף בצוואה שלהם.

נטל ההוכחה לערעור על צוואה הוא גבוה, מכיוון שיש לתמוך בהאשמות בראיות. אם המוריש היה בהשפעה מופרזת, צד שלישי יכול היה לטעון כי הצוואה נחתמה בכפייה. להגנה תהיה גם הזכות לחקירה נגדית של עדים שעשויים לתמוך בתביעתם. אתה יכול גם להציג מסמכים התומכים בהתנגדויות שלך. בבית המשפט, חבר מושבעים יחליט אם הראיות שלך מספיקות או לא.

כדי לערער על צוואה, אתה צריך לקבוע כי הצופה היה פסול כאשר הם עשו את המסמך. זה בדרך כלל מצב נפשי, אם כי יש סיבות אחרות, כגון השפעה מופרזת או הונאה. חשוב להיות מסוגל להציג ראיות לכך שהמוריש לא היה כשיר ולא ידע שהוא מקבל את ההחלטה. זה יעזור במקרה שלך בבית המשפט ולשפר את הסיכויים שלך לזכות באתגר.

מה אתה צריך על מנת להתנגד צוואה?

אם אתה שוקל לערער על צוואה, תחילה עליך להחליט מדוע ברצונך לעשות זאת. זה יכול להיות מסיבות אישיות, או שישנן ראיות הנוגדות את הרצון. קביעה זו נקראת מעמדך, והיא תלויה באחזקתך הכספית בתוצאות התחרות. מאמר זה יחקור כמה מן הסיבות העיקריות לערעור על צוואה. הנה כמה מהסיבות הנפוצות ביותר:

התנגדות לצוואה דורשת ראיות לכך שהאדם שעשה את הצוואה היה למעשה תחת לחץ או השפעה מופרזת. אף על פי שבמקרים מסוימים יש להניח השפעה מופרזת, לא תמיד ניתן להוכיח זאת. זו הסיבה מדוע חשוב ליצור קשר עם עורך דין מנוסה יהיה תחרות. אי עמידה בלוחות זמנים אלה עלולה לסכן את תביעתך המשפטית. מגבלות הזמן לתחרות צוואה הן קפדניות.

למה אתה צריך עורך דין להתנגד צוואה?

כאשר אתה רוצה להתנגד צוואה, יש לך כמה אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לפנות לבית המשפט ולהגיש עתירה למינהל. עתירה זו מוגשת לכל מי שעשוי להתעניין באחוזה. עליך להגיש התנגדות בזמן לרצון להגן על האינטרסים שלך ועל זכויותיך החוקיות. אם לא תעשה זאת, ייתכן שלא תוכל להתנגד לרצון.

התנגדויות לצוואה יכולות להיות מוגשות על ידי ילדי הנפטר. עם זאת, נכד לא יוכל להתנגד אם כל הילדים עדיין בחיים. התנגדויות עשויות להיות מוגשות גם על ידי מי שעניינו מושפע מחלק מהצוואה. התנגדויות מוגשות בצורה הטובה ביותר על ידי עורך דין. בית המשפט יבחן ויקבע פסקי דין בנוגע לתוקף הצוואה.

להתנגדויות לצוואה יש מספר דרישות. לדוגמה, על המצווה להיות מוכשר נפשית בעת כתיבת הצוואה. על המסמך להיות חתום על ידי שני עדים חסרי עניין שאינם מוטבים. אלא אם כן צוואה מכילה הצהרה בכתב של המצווה, ניתן לערער עליה. אם הצוואה לא נחתמה על ידי המצווה באופן אישי, היא עלולה להיפסל בבית המשפט.