עיצוב מגרש משחקים לילדים

כאשר מתכננים אזור משחק לילדים, יש מספר גורמים שונים שעליך לשקול, החל מהתקציב. רוב מגרשי המשחקים דורשים תקציב מינימלי בין 50,000 ל-12,000 דולר, אבל זה יכול להשתנות בהתאם לכמה תמיכה יש לך. תצטרך גם לשקול את גודל החלל ואת כל מאמצי גיוס הכספים שאתה מארגן. התקציב צריך לשמש לעיצוב האזור.

גודל התקציב שלך הוא גם גורם חשוב לשקול כאשר מתכננים את מגרש המשחקים של ילדיך. כמה מגרשי משחקים הם גדולים מאוד ודורשים יותר תחזוקה מאחרים. אתה יכול להגביל את התכונות שאתה מוסיף אם יש לך תקציב הדוק. כדי להפחית את הסיכוי לילד פצוע, מגרש משחקים חייב להיות ברוחב של לפחות 30 מטר. ודא כי השיפוע של אזור המשחק שלך הוא עדין כך שכל מים יתנקזו משם.

יש לשקול גם את סוג החומר שאתה בוחר למגרש המשחקים של ילדיך. חלק מהחומרים בטוחים יותר, ואילו אחרים עלולים להוות סיכון בריאותי. חשוב לקרוא את ההדרכה לפיה החומרים בטוחים לסביבתך. החברה האמריקאית לבדיקות וחומרים מספקת מידע על בעיות בטיחות ובריאות שונות. ארגון זה יכול לספק קווים מנחים לגבי החומר המלא שיש להשתמש בו במגרש המשחקים שלך. אתה צריך לבדוק עם ASTM למידע נוסף.

כמו כן, תן דעתך לטווח הגילאים של ילדיך. אם יש לך ילדים קטנים, חשוב לשים לב הן לילדים הגדולים והן לילדים הקטנים יותר. הילדים האלה אולי שובבים וגדולים אז אתה רוצה להימנע מעימותים. אומנם אל לך להיות קפדן מדי עם הילדים הגדולים יותר, אך חשוב לפקח על הקטנים יותר משום שהם ירגישו מעורבים יותר במשחק במגרש המשחקים.

עליך לשקול את כמות הכסף שאתה מוכן להשקיע בעת בחירת חומר על פני השטח עבור שטח המשחקים של ילדיך. חשוב לבחור עיצוב שמתאים לתקציב ולסגנון החיים של משפחתך. אתה לא רוצה לבזבז יותר כסף על מגרש משחקים שלא יהיה בו מקום לילדים לשחק. מגרש משחקים גדול יהיה כמות אינסופית של מקום, וזה צריך להיות בטוח לכולם.

מה צריך לשקול לגבי מגרשי משחקים?

התקציב שלך הוא היבט חשוב נוסף שיש לשקול. ייתכן שתצטרך להתפשר על תכונות מסוימות או להפחית את גודל מגרש המשחקים שלך אם יש לך תקציב הדוק. זכור שמגרש משחקים צריך להיות נקי ממכשולים, והמדרון צריך להיות מתאים לאזור המשחקים של הילדים. חשוב לשמור על האזור מסודר, אבל גם לוודא שילדים נהנים.

מגרש משחקים יכול להיות יקר מאוד ולכן חשוב להעריך את העלות. חשוב גם לשקול את השיפוע. זה יעזור למנוע מהמים להצטבר ולהפוך אותם ליותר מהנים. שימוש במשטח משופע יעזור לשמור על האזור יבש ובטוח. חיוני שהשיפוע יהיה תלול, אך לא תלול מכדי שילדים יוכלו לשחק בו.

דרך פופולרית נוספת להתקין מגרש משחקים לילדים היא בנייה קהילתית. מבני הקהילה הללו כוללים מתנדבים העושים את העבודה הקשה, ומתקני הציוד נעשים תחת השגחת אנשי מקצוע. היתרונות של אפשרות זו הם שהיא יכולה לתת לך יותר בעלות על הפרויקט ועל איגרות החוב הקהילתיות. זה גם זול יותר מאשר לשכור איש מקצוע. אתה יכול גם לבנות את מגרש המשחקים בשכונה שלך. זו הבחירה שלך!

העדיפות העליונה שלך צריכה להיות ליצור מגרש משחקים שהוא נגיש לכל. זה יבטיח שכל הילדים בטוחים. כמו כן, תן דעתך לגילם של הילדים. יש ילדים צעירים מדי או מבוגרים מדי. עליך להבטיח שילדך יהיה תחת פיקוח ויוכל לנווט בבטחה במגרש המשחקים. אתה צריך גם לשקול את פריסת מגרש המשחקים שלך. ככל שיש לך יותר מקום כך הביטחון שלך טוב יותר.

למידע נוסף, לחצו כאן: https://www.orivardi.com/