כלי נגרות חיוניים שצריכים להיות אצל כל נגר

סט טוב של כלי נגרות ידניים חיוני לכל פרויקט נגרות. כלים אלה חיוניים לחיתוך מפרקים או חתכים מעוקלים אחרים. מסור ידיים לא נחוץ לכל עבודה, אבל זה עוזר שיש כמה מסרים אחוריים מסביב לבית. מסור התמודדות, מצפן ומסור הם כלים שימושיים לארגז הכלים שלך. כלים אלה שמורים לעתים קרובות לעבודה דקורטיבית.

שליטים: כלי היד האלה חיוניים לעבודת נגרות. ‏ כלים אלה משמשים לצייר קווים ולעשות סקיצות. הם יכולים לשמש גם להכנת סימנים או סטנסילים. ריבועי פריסה להבטיח זווית מושלמת 90 מעלות בפינות. מטוס מגלח קצוות קרש עם סיסמה אחת מטוס ספסל יכול להתמודד עם 90% של פרויקטי נגרות. עוד פיסה חיונית של ציוד נגרות ידני הוא מטוס הבלוק.

ריבוע הוא כלי הכרחי לנגרות. הוא משמש למדידת הזוויות של חתיכות עץ, והקצה השני יכול לשמש להסרת מסמרים. פטיש טופר טוב הוא נוח להחזיק והוא לא כבד מדי להניף. פטיש טופר טוב מאפשר לך לנהוג מסמר עם צד אחד ואז לקרוע אותו עם השני. זה חיוני למדידות מדויקות.

אזמלים: אזמלים מפלדה הם כלי יד חייב להיות לפרויקטי נגרות. הם יכולים לשמש לחתוך עצים, לעשות מכות פטיש מדויקות, ולעשות חתכים נקיים. סכין שירות, ללא קשר למטרתו, היא כלי חיוני בארגז הכלים של הנגר. אתה יכול גם להשתמש בסכין שירות כדי לפתוח פחיות צבע עץ ולסמן עץ. להב קוטר הוא בחירה טובה – הוא צריך להיות קל משקל ויש לו להב פלדת אל חלד.

מברג הוא כלי חייב לכל עבודת נגרות. פאזל הוא בחירה טובה יותר עבור רוב הפרויקטים. מסור החרב אינו אפשרות טובה לחתוך עץ מעוקל. הלהב לא יגרום נזק לבורג, אבל הוא יוכל לעשות את העבודה ברוב המקרים. לפרויקטים מהירים, מסור יכול להיות מאוד שימושי. יש צורך בפטיש בנוסף לפטיש.

מסור ידני יכול לשמש גם כדי לכסח עצים. מסור ידני הוא בחירה מצוינת לחיתוך עצים על סוס. עבור פרויקטים חיצוניים, מסור יד הוא בחירה טובה יותר עבור מחוספס החוצה וליטוש עץ. מסור ידני הוא כלי מצוין להקמת בית מלאכה. אם אתה עובד בבית, מסור שולחן הוא רב תכליתי יותר וקל יותר לשימוש.

מסור יד הוא גם כלי חיוני לנגרות. המסור אמור להיות מסוגל לחתוך בדיוק. זה צריך להיות מגוון של חצץ, כך שזה יכול להיות בשימוש במגוון יישומים. זה גם יהיה שימושי בכוונון טוב יותר של העץ כדי להבטיח שהוא שטוח ורמה. זה צריך להיות חד מספיק לחתוך לוח למדידה מדויקת.

הפטיש הוא כלי חיוני לנגרות. המשקל של הפטיש יקל על העבודה שלך. עבור העבודות הקשות ביותר, תצטרך אחד כבד-חובה. אזמל הוא כלי רב ־ תכליתי הניתן לשימוש במגוון משימות. הפטיש משמש לגילוח צידי לוחות עץ. לטיילת יש ראש גדול ולרוב מוצב על שולחן עבודה.

מסור להקה הוא כלי נהדר לגיזום והרחבת עצים. זהו כלי נייד שבדרך כלל מחובר לחגורה. שני הכלים חיוניים לפרויקטי נגרות. בעוד חלק מהם משמשים למשימות שונות, הם יכולים להיות יקרים. השקעה במסור איכותי יכולה לחסוך לך כסף על החומרים שאתה צריך כדי לבנות בית. בנוסף, מסור טוב יכול להקל על עבודה על משטחים לא אחידים.

מסור מעגלי הוא הכלי הטוב ביותר לחיתוך קרשים ולחיתוך פרטים. חיתוך צולב אפשרי עם מסור התמודדות. מסור התמודדות, מסור יד, יאפשר לך לעשות חתכים ישרים. מסור שולחן הוא גם כלי שימושי. אפשר גם לקנות קומבינציה של ריבוע וסרט מדידה. תצטרכו גם מסור זוגי ומסור.

מידע נוסף באתר https://www.tooleden.com/