היתרונות של שמיכות זוגיות

קבלת שמיכה זוגית היא דרך נהדרת להתחמם מיטה חמה וטוסטי. אתה יכול לקנות סוגים שונים של שמיכות זוגיות, תלוי בגודל שאתה צריך. ייתכן שיש לך סיבות שונות להשיג שמיכה זוגית, כמו לחמם את ילדיך במיטה.

איזה שמיכות מיועדות למיטה זוגית?

בין אם אתם קונים שמיכה או שמיכה למיטה שלכם, תרצו לבחור גודל שנכון למיטה שלכם. זה יעזור לך להפיק את המרב מהשמיכה שלך ולשפר את איכות השינה שלך.

גודל השמיכה הטוב ביותר למיטה זוגית הוא כזה שיכסה את המזרן מכל צד. זה יהפוך את המיטה למנוחה יותר ויחזיק אותך חם בלילה קר. עליך לקחת בחשבון כמה חומר אתה רוצה להשתמש.

עבור גודל שמיכת מיטה רגילה, הבחירה הטובה ביותר היא שמיכת מלכה. שמיכת מלכה רוחבה 90 אינץ 'באורך 90 עד 100 אינץ'. תרצו גם לתת לעצמכם קצבה שהשמיכה תעטוף מעל צידי המזרן.

אם יש לך מזרן עבה יותר, ייתכן שתרצה לשקול שמיכה גדולה. זה יכול לעזור לך להתחמם במהלך החורף ולשמור על קור רוח במהלך הקיץ.

אם אינך בטוח באיזה גודל לקנות, אתה יכול להשתמש במחשבון גודל שמיכה כדי לקבוע את הגודל הטוב ביותר למיטה שלך. גדלים אלה מבוססים על מידות מזרן סטנדרטי. עם זאת, ייתכן שתרצה להתאים את המדידות הללו כך שיתאימו למיטה במדינה אחרת.

היתרונות של שמיכה זוגית

שימוש בשמיכה זוגית יכול להועיל לאנשים רבים. זה יכול לעזור להפחית מתח, לקדם תחושת רוגע ואפילו להגביר את השינה שלך. אבל אתה צריך לבחור את השמיכה המתאימה עבורך. עליך לבדוק גם עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש בשמיכה.

תלוי במצבך הבריאותי, ייתכן שתוכל ליהנות משמיכה משוקללת. מחקרים מסוימים מראים כי לאנשים המשתמשים בשמיכות משוקללות יש פחות חרדה ולחץ. הם עשויים לעזור גם בנדודי שינה והפרעות שינה אחרות.

כשאתה משתמש בשמיכה משוקללת, אתה אמור להיות בטוח לבחור אחד בגודל הנכון. זה יבטיח שתהיה נוח בזמן השימוש בשמיכה. השמיכה המשוקללת הנכונה תהיה כ -10% ממשקלך. עליך לקחת בחשבון גם את תצורת גופך בבחירת משקל השמיכה.

שמיכות משוקללות מיוצרות בדרך כלל מכדורי פלסטיק, חרוזי קרמיקה או חומר שרשרת מתכת. הם נועדו להפעיל לחץ על הגוף, שיכול לעזור בשיפור השינה והרגעת חרדה.

שמיכה משוקללת יכולה להיות מיוצרת ממילוי אורגני או אורגני. חומרי מילוי אורגניים יעילים יותר בניהול חום, אך בדרך כלל הם כבדים יותר. חומרי מילוי אורגניים קרירים יותר וחלקים יותר.

לפני שתשתמש בשמיכה משוקללת, עליך לבדוק זאת למשך 15 דקות לפחות כדי להבטיח שנוח לך. אתה יכול גם לבקש המלצות מאנשים אחרים שהשתמשו בשמיכות מיוחדות. יתכן שתוכל למצוא יצרן שמיכה משוקלל מכובד באמצעות ביקורות מקוונות.